2 comments

  • Abdirashid Mursal

    21/01/2015 at 13:05

    geldt deze actie nog steeds? en wordt me abbonement 21 euro per maand als ik me nu inschrijf voor een jaar?

    • Beverlyg

      19/03/2015 at 14:38

      Hoi Abdirashid,

      Dat klopt, als je een dag abonnement neemt betaal je met een één jarig abonnement inderdaad 21 euro per maand. Wanneer je ook in de avond wilt trainen zal het 31,- per maand zijn.
      Je kunt tevens ook gebruik maken van alle Wellness faciliteiten dus Sauna, stoomcabine, zonnebank en electrische massagestoel.

Comments are closed.