Wat begon als een idee, eindigde in iets wat we nooit zullen vergeten. 24 uur lang stond Beverly Gym volledig in het teken van Inloophuis Pisa. Van vrijdag 17 uur tot zaterdag 17 uur werd er non-stop gesport, doorgezet, gezongen, gezweet, aangemoedigd, gedanst, gelachen en vooral samengewerkt voor een doel dat zoveel mensen raakt. En...


